Przejdź do głównej zawartości

GABINET DIETETYCZNY


Moi drodzy czytelnicy, dawno mnie nie było na blogu. Jednak nie próżnowałam, wręcz przeciwnie, bardzo ciężko pracowałam, aby powstało idealne miejsce dla moich klientów. Miejsce specjalne, gdzie klienci będą się czuli swobodnie i chętnie będą wracać. Miejsca, które nie będzie tylko gabinetem dietetycznym, ale miejsca gdzie możemy się spotkać, porozmawiać, napić dobrej herbaty.
Jest jeszcze wiele szczegółów do dopracowaniA, ale już jest. Mój wymarzony, wyczekany...

Już jest- gabinet ZDROWOLANDIA. Miejsce przytulne i przyjazne klientom. Gabinet dietetyczny- Zdrowolandia.com


Każdego mojego klienta traktuję indywidualnie. Nie dostaniesz u mnie zaleceń takich jak wszyscy. Dostaniesz u mnie zalecenia i jadłospis specjalnie przygotowane dla Ciebie. Traktuje każdego bardzo indywidualnie. Moje propozycje są dostosowane do Twojego trybu życia, Twojej pracy, Twoich upodobań kulinarnych.

A co najważniejsze- jesz i chudniesz :) Jestem przeciwniczką restrykcyjnych diet. Moje motto- aby schudnąć trzeba jeść.

Poza dietami redukcyjnymi skupiam się również na pacjentach onkologicznych. W tak trudnym czasie choroby, dieta to podstawa właściwego funkcjonowania organizmu. To bardzo ważne aby podczas choroby odpowiednio się odżywiać. Pomoże to uniknąć wielu problemów.

Jeśli jesteś zainteresowany taką dietą, napisz do mnie k.stankow@poczta.fm
Oczywiście, prowadzę również porady internetowe, które są równie skuteczne jak te stacjonarne. Specjalnie dla moich czytelników specjalne ceny :)

Bardzo serdecznie wszystkich zapraszam. Stacjonarnie jestem w Częstochowie, ul. Dąbrowskiego 4. Internetowo dostępna całą dobę :)

Więcej informacji oraz pyszne przepisy znajdziesz http://zdrowolandia.com/. Serdecznie zapraszam do poczytania oraz kontaktu.












BARDZO SERDECZNIE ZAPRASZAM !!!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

DIETA PRZY USUNIĘTEJ NERCE- RAK NERKI

  Choć nie ma potrzeby stosowania specjalnej diety przy raku nerki, nie mniej jednak jest kilka zasad dotyczących żywienia, które powinny być wprowadzone. Pewne produkty powinny być ograniczone, inne dodane. Pamiętajmy jednak, że dziecko to bardzo wymagający pacjent. Posiłki dla niego powinny być przede wszystkim atrakcyjne wizualnie i oczywiście trafiać w jego gust smakowy. To nie lada wyzwanie dla dietetyków stworzyć taki jadłospis aby było smacznie, zdrowo, kolorowo :) Jednak nie jest to niemożliwe. Przy tym rodzaju raka, zaatakowana nerka zwykle jest usuwana. Sama chemioterapia czy radioterapia zwykle jest mało skuteczna. Po operacji pacjent zostaje z jedną nerką, z którą może normalnie funkcjonować. Musi jedynie pamiętać o kilku zasadach. Przede wszystkim należy zwiększyć ilość wypijanych płynów. Dziecko w wieku 7-12 lat powinno wypijać ok.1,5 l płynów dziennie. Powinna to być woda, herbatki owocowe. Staramy się wyeliminować a przynajmniej ograniczyć słodkie napoje, napoj

ZALECENIA ŻYWIENIOWE PODCZAS ZAKAŻENIA CLOSTRIDIUM DIFFICILE

Zakażenie bakterią clostridium należy do najczęstszych zakażeń szpitalnych. Nie będę opisywać szczegółowo co to za bakteria i w jakich formach występuje. Skupię się na diecie i zaleceniach żywieniowych. Istotą choroby jest zaburzenie równowagi w składzie mikroflory jelita grubego. Zwykle objawia się to biegunką. Dieta jest wiec nieodzowna w zakażeniu. Muszę również zaznaczyć, iż biegunka nie ma związku ze sposobem odżywiania a jej ustąpienie uzależnione jest od zastosowania odpowiedniej farmakopterapii.   Jednak odpowiednie żywienie może przynieść ulgę w dolegliwościach oraz ograniczyć niebezpieczne skutki biegunki takie jak odwodnienie, zaburzenia elektrolitów, niedobory pokarmowe. Sposób żywienia uzależniony jest od wielu czynników- wieku chorego, stopnia nasilenia biegunki, ogólnego stanu zdrowia oraz indywidualnej tolerancji niektórych składników pokarmowych. BIEGUNKA O NIEZNACZNYM NASILENIU (kilka luźnych stolców) Zalecana jest dieta łatwostrawna z ograniczeniem tłusz

ZIOŁA WSPOMAGAJĄCE LECZENIE BIAŁACZKI

" Tonący brzytwy się chwyta " - dużo prawdy jest w tym powiedzeniu. W pewnych sytuacjach człowiek jest gotowy do wielu poświeceń. Pisząc "pewne sytuacje" mam na myśli nasze zdrowie, zdrowie naszej rodziny. Powiesz - zdrowie to nie wszystko, jasne że tak, ale "bez zdrowia wszystko jest niczym". Oczywiście zdrowie zaczynamy doceniać wówczas kiedy je tracimy. Niestety tak to już jest. Najważniejsze to wyciągnąć wnioski i dążyć do zdrowia :) Jestem osobą dość konserwatywną jeśli chodzi o leczenie. Dla mnie autorytetem w tej dziedzinie jest przede wszystkim lekarz. To jego sposób leczenia respektuję. Jednak ostatnio coraz więcej czytam o medycynie niekonwencjonalnej i ziołolecznictwie. Chciałabym w tym poście napisać parę słów o ziołach, szczególnie tych które korzystnie wpływają na układ krwiotwórczy i wspomagają leczenie białaczek. POKRZYWA ZWYCZAJNA W dzieciństwie obrzucaliśmy się tym chwastem aby kogoś "poparzyć" tymczasem pokrzywa jes