niedziela, 8 lutego 2015

BLOG ROKU 2014

Kochani, bardzo proszę o smsa o treści T11845 pod nr. 7122. Całkowity koszt smsa będzie przekazany Fundacji Dzieci Niczyje. Koszt smsa to jedyne 1,23 zł.

Chciałabym napisać kilka słów, dlaczego biorę udział w konkursie.

Przede wszystkim chciałabym aby mój blog dotarł do jak największej liczby osób, która walczy z ciężką chorobą dziecka.
Z doświadczenia wiem, jak potrzebne jest wsparcie w takiej sytuacji. Im więcej pozytywnych słów i gestów tym lepiej.

Kiedy ja walczyłam z chorobą córki, bardzo brakowało mi takich stron jak moja. Stron, gdzie mogę przeczytać że chorobę można pokonać. Rak to nie koniec, to raczej początek. Każdy rodzic w podobnej sytuacji potrzebuje dobrych wiadomości, chce czytać o dzieciach które się wyleczyły. Każdy zna kogoś, kto zmarł na raka. Ale ja nie chcę takich informacji. Chcę słyszeć o dzieciach które ŻYJĄ, które dały radę pokonać paskuda.
Z RAKIEM MOŻNA ŻYĆ.

Naprawdę.

Jeśli myślisz podobnie jak ja, proszę o smsa.

Z góry wszystkim bardzo dziękuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz